Artykuł sponsorowany

Buty damskie od polskich producentów - zakup wart rozważenia?

Buty damskie od polskich producentów - zakup wart rozważenia?

Jednym z przewodnich haseł reklamowych wysławiających rodzime produkty jest: „dobre, bo polskie”. Trudno się z tym nie zgodzić – w Polsce istnieje bowiem dużo marek, które są znane na całym świecie i w niczym nie ustępują tym zagranicznym. Również w przypadku obuwia damskiego jest się czym pochwalić. Ci, którym zależy na wspieraniu polskich firm, mogą zdecydować się na jedną z wielu lokalnych marek obuwniczych.


Marki obuwnicze w Polsce


Popularność poszczególnych marek damskiego obuwia niesie ze sobą adekwatną do tego cenę, dlatego wielu ludzi może nie być stać na zakup butów wykonanych przez największych polskich projektantów. W stronę klienta w takich sytuacjach wychodzą mniej znane marki obuwnicze. Oczywiście „mniej znane” nie znaczy „gorsze”. Wiele mniejszych marek butów damskich ma wieloletnie doświadczenie i działa na rynku nawet od kilkudziesięciu lat. Ich zaletą może być to, że poświęcają każdemu klientowi dużo uwagi, w przeciwieństwie do popularnych firm, które często działają w sposób zmechanizowany i masowy.


Polscy producenci damskiego obuwia mają przewagę nad innymi krajami, bo znają swoją grupę odbiorców od podszewki. To sprawia, że czerpią pomysły nie tylko z wzorców ogólnoświatowych, ale również ze styli panujących w rodzimym kraju. O wiele łatwiej jest im obserwować polskie trendy i tworzyć produkty, które będą dopasowane do kobiecych gustów oraz potrzeb. Dodatkowa zaleta to lokalny dostęp do firm obuwniczych.


Jakie powinno być damskie obuwie?


Damskie obuwie powinno być nie tylko stylowe, ale również:

  • wygodne,
  • trwałe,
  • uszyte z dobrego jakościowo materiału,
  • mieć cenę adekwatną do jakości.


W przypadku materiałów warto zwracać uwagę przede wszystkim na to, czy jest on naturalny. –  Buty ze skóry naturalnej są droższe niż te, które produkuje się z użyciem pianki, gumy czy tkaniny, ale w tym przypadku cena idzie w parze z jakością. Jest to zdecydowanie najchętniej kupowany rodzaj obuwia, ponieważ niesie ze sobą wiele korzyści – wyjaśnia przedstawiciel firmy  Gamis zajmującej się sprzedażą damskiego obuwia skórzanego.


Podstawowe i najistotniejsze zalety butów z naturalnej skóry to:

  • miękkość i wygoda (buty łatwo dopasowują się do stopy),
  • możliwość oddychania skóry ludzkiej,
  • trwałość i „ładne starzenie się” (nawet po wielu latach mogą wyglądać ładnie),


Buty to coś, co kobiety wręcz uwielbiają. Warto więc zastanowić się nad ich właściwym wyborem. Z pewnością wielu paniom do gustu przypadną polskie marki obuwnicze produkujące buty z naturalnej skóry.


Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.